Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drużynowe mistrzostwa polski

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qudaci
Biegły


Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:02, 12 Lip 2010    Temat postu: Drużynowe mistrzostwa polski

Jestem świeżo po i zdałoby się napisać jakąś relację jako jedyny wysłannik naszej Szczecińskiej braci.

Ranking przedstawia się następująco:
1. Mistrzowie z Łochowa
Jerzy "Jurzy" Szeja (kapitan): Wiśniowieccy,
Radosław "Xero" Szeja: Awanturnicy,
Michał "5KA" Szeja: Dworscy.
2. Pingwiny (w składzie: Wiewiór, Serafin Głowa)
Michał "Kapudan Balon Pasza, Ojciec" Głowa (kapitan): Dworscy,
Arkadiusz "Serafin, Pan Muraszko, Pan Gorylek, Spin Doktor" Bałucki: Wiśniowieccy,
Michał "Kapitan Łasica, Wiewiór" Musiał: Awanturnicy.
3. Czwórki
4. Kozy
5. Zabójcy pingwinów
6. Team melanż
7. Medaliki
8. Magnum sal
9. Szkot oraz chłopaki na amfie
10. Ad astra
11. Wawanturnicy
12. Generały
13. Mafia
14. Pacem
15. Swawolna
16. Stefek

podałem składy jedynie finałowego składu. co do dokładniejszego sprawozdania

z forum Veto:
Cytat:
W ćwierćfinałach Łochów wpadł na Magnum sal, Pingwiny na Team melanż, Kozy na Zabójców a Czwórki na Medaliki. Chyba najbardziej wyrównana była gra Lublina z Warszawą, zakończona emocjonującą wygraną Kóz. W półfinałach Łochów szybko odprawił Kozy, za to Pingwiny toczyły epicki bój z Czwókami. Kiedy po 5 meczach było 3-2 dla Pingwinów a swój mecz powoli wtapiał z Grześkiem Wojtkowskim Michał Głowa, zaczęło się liczenie kresek. I wyszło, że wyłącznie przy wygranej 21-0 Czwórki wygrywają. 20-0 dawał awans faworytom. Równocześnie zaczął kończyć się czas, więc uznaliśmy, że przy tak ważnej grze, przedłużymy go i zagramy jeszcze trzecią rundę. W niej bezapelacyjnie wygrały Pingiwny (3-0) i to oni, tradycyjnie już, mieli zmierzyć się z klanem Szejów. Radek grał z Serafinem, Michał z Wiewiórem, a Głowa z Jurzym. Po 5 minutach przegrał Radek, po 30 Michał. Niespodzianka była coraz bliżej. Po długim boju senior rodu Szejów wygrał jednak z Głową, przedłużając tym samym szanse swojej drużyny. W drugiej serii, Serafin szybko wygrał z Michałem i Pingwinom brakowało już tylko jednego zwycięstwa. Wiewiór przegrał jednak z Jurzym, a do remisu doprowadził Radek pokonując Michała Głowę. Zarządziliśmy rundę trzecią, czyli rundę mirrorów. A w niej atrakcji co niemiara - Głowa pokonuje Piątkę, Wiewiór przegrywa, wygrany jak się zdawało mecz z Radkiem i było 4-4. Na Jurzego nie było jednak mocnych. 5-4 i cała pula dla Łochowian.
Gratulacje!


a ja ograniczę się do skrótu podobnego do tego który dał Michał po mistrzostwach polski w 2009

1. Graczy ze Szczecina: 1 jako kapitan improwizowanej drużyny Mafia
2. zajęte miejsce: 13.
3. z wyżej napisanego sprawozdania: finałowa gra która grała 5 minut rozwiązana została przez elektobójstwo w 2. rundzie pierwszej turze. Umożliwiła to nowa karta frakcji wiśniowieckich (Jeśli masz w kompanii 3 towarzyszy z frakcji wiśniowieckich, przeciwnik nie może odmawiać Ci pojedynku) i "szlachcic na zagrodzie"
4. jako że Kuźnia nie wyrobiła się z wydrukiem nowego dodatku (do szabel), obiecane boostery zostaną dosłane, tak samo jak karta "Kraków" która na turnieju dostępna była wydrukowana jako prox
5. Karta kraków: lafa 4/+2 kreski: 1 za każdego kompaniona dochód +1
6. Towarzysz Qudaci (moi) pomyślnie zdał test na Marszałkostwo
7. zauważyłem że sławą cieszą się spisy na oddziałach+pobożnych do rzucania "sól tej ziemi" (w przypadku osman odział+koran)
8. główna nagroda - jak było zresztą podane na stronie - były 3 displaye dodatku "do szabel"
9. największym szczęściem popisała się drużyna która podczas dociągu kart okazyjnych dobrała 3xliberum veto
10. Cały turniej odbył się w przyjemnej piknikowej atmosferze. Można było zjeść wyśmienitą kiełbaskę albo karkówkę i zapić to zimnym miodowym ciechanem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin