Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady domowe
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 13:18, 24 Kwi 2009    Temat postu: Zasady domowe

jakie tylko do głowy mi i Wam przyjdą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:43, 21 Gru 2008
PRZENIESIONY
Pią 13:18, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Taki pomysł mi przyszedł do głowy na Domowe Zasady:

- jest juz tak dużo rodzajów kart że trudno złożyć klimatyczny fajny kredens 60 kartowy, więc proponuje grać dwoma kredensami:
domowym - postacie, oddziały, posesje, moderunek
światowym - akcje, sztychy, manewry, pakty,
każdy kredensik po 40 kart minimum, przy dobieraniu wybieramy z którego kredensu bierzemy

- a druga zasada to proponuje blef sztychami - czyli można zagrywać pod postać karty nie będące sztychami i udawać że się jest strasznym rębajłą

Zasady do dyskusji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 9:07, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Ja tam zawsze uważam żę ELEKT MUSI WYJŚĆ na pole elekcyjne żeby ogłosić elekcję. Poza tym jestem ZA blefowaniem i dwoma kredensami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Sob 9:52, 25 Kwi 2009    Temat postu:

elekt musi wyjść... taaa... a potem dorwą go dwa czy trzy powory z szablą 10+ i pozamiatane... pomysł niezwykle głupi zwłaszcza na deckach, które grają na wolnej elekcji właśnie... to nie przejdzie... -.-'

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Costa
Sympatyk


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Penumbra

PostWysłany: Sob 20:21, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Czy król musi wychodzić na plac targowy coby ogłosić aneksję korony???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:30, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Wyjście elektem na pole elekcyjne = Zabicie elekta.
Zabicie elekta = przegrana gra.


Question Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FaZZy
Sympatyk


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :(

PostWysłany: Sob 22:19, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Jestem w szoku, popieram Krzyśka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 0:20, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Zasada wyjścia na pole elekcyjne elektem by ogłosić elekcje - kiepskie, ale co powiecie na nowy rodzaj akcji:

- wyjście elektem w pole elkcyjne = dobierz tyle kresek ile ma elekt
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Nie 0:53, 26 Kwi 2009    Temat postu:

z jednej story ryzykowne, z drugiej zaś dość przepakowane... mam nadzieję że "dobierz" oznacza tylko z puli głównej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FaZZy
Sympatyk


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :(

PostWysłany: Nie 0:59, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Mocwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 10:19, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Za mocne. Wiśniowiecy.
Wystawiam elekta (4 kreski) , przechodze (4 kreski) , odznaczam > pole karmazyow > odznaczam pole elekcyjne (4 kreski) , wystawiam kogokolwiek (2 kreski).
2 runda > elekcja ; )

Bez sensu niestety. Posiadanie elekta na ręce to żaden problem - >wystarczy zagrać choćby na Pomocnej dłoni. Odznaczajek w wiśniach też jest sporo. ( choćby samo 3x żur + 3 x Hej kto szlachta).
Postacie 2 kreskowe to każda sławna + parę innych.

Stanowczo zbyt łatwo było by wygrać a przeciwnik raptem miałby jedną czy dwie szanse zawalczenia z elektem w 1 rundzie.(musiałyby mu podejść postacie) a i to nie łatwo bo obok elekta zapewne jakiś Skrzetu / Longinus / Wołodia / "Ślepiec" czy inny Sobieski bo sobie siedział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:10, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Opisałeś tak skrajny przypadek jak : agitacja w drugiej turze 21, czy pięć ziemi i pięć oddziałów w 2 turze Smile

Te karty o których piszesz trzeba by jeszcze mieć na ręce (poza elektem), no i przeciwnik musiałby nic nie robić ( bujdy i bajania, biesiady itp), przejście jest czynem więc nie da się tego zrobić jednym ciągiem tak jak to opisałeś.

Ale dobrze - marszałek niezadowolny to zmiana - elekt w polu elekcyjnym działa tak jak ziemia kontrolowana czyli na koniec fazy gry daje tyle kresek ile posiada z puli ogólnej lub do puli z puli przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:40, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Elekt dworskich + vivat.

Dwie karty i mamy 4 kreski co turę praktycznie bardzo bezpieczne ?

Elekt sam w sobie dają niesamowitą przewagę (zmniejsza próg zwycięstwa o 1/3) + zawsze ma mocną / bardzo mocną zdolność.
trzeba go jeszcze dopakowywać żeby dawał JESZCZE więcej kresek ?


Choć jeśli subiektywnie miałbym wybierać to jest lepsze rozwiązanie niż kreski za każde przeniesienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vego
Sympatyk


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Odchłani

PostWysłany: Nie 23:07, 26 Kwi 2009    Temat postu:

elekt+ niewieście przebranie:P

ps offtop ma ktoś na zbyciu boguslawa i janusza rerkowego:P koniec offtopu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:48, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Eee ja tam widziałem elektów bez mocnych zdolność ..... A elekt + vivat nie jest wcale nie do ugryzienia Smile

Niewieście też nie daje 100 % ochrony.

Oczywiście elekt w polu musiałby być niezaznaczony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin