Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Całokonwentowy Konkurs G3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Konkursy / Archiwum kSKG1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 13:49, 15 Lut 2009    Temat postu: Całokonwentowy Konkurs G3

W całokonwentowym konkusie G3 mogą wziąść udział wszyscy którzy zawitają do Pokoju Gier.

Zasady są proste w Pokoju Gier trzeba będzie zlokalizować gry wydwanictwa G3, następnie w nie zagrać. Najlepiej po wielokroć Smile

W niedziele wśród osób które zagrają w gry G3 wybierzemy trzy osoby które przejdą krótki test wiedzy z gier w które grały.

Ta osobo która odpowie najlepiej otrzyma w nagrodę grę ufundowaną przez Wydawnictwo G3 - Zooloretto Grę roku 2007.

Inne gry wydawnictwa G3 :

Metro - Paryż, rok 1900. Paryska Wystawa Światowa roznosi się echem przez całe miasto. Jednak, pośród hulanek zaczynają pojawiać się dziwne rusztowania, a ulice są rozkopywane, zamieniają się w głębokie i długie tunele…
Budowa Paryskiego Metra rusza pełną parą!
W trakcie gry, gracze na zmianę układają na planszy żetony z torami metra. Łącząc ze sobą stacje metra zdobywają punkty odpowiednio do długości wybudowanej linii kolejowej. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów.
MENSA uznała Metro za najlepszą grę umysłową 2001 roku.

Piraci - Obok portu rozpętało się piekło. Wielu piratów rzucało zazdrosne spojrzenia na wielki statek handlowy pełny wszelkich bogactw. I knuło plan jak zdobyć lukratywny łup.
Cała ta hałastra zebrała się szybko i zdecydowała, czyje statki zostaną "uwolnione" od ich skarbów i dukatów.
Ale nawet najsilniejszy kapitan musi być ostrożny, jako że każdy pirat żąda odpowiedniego udziału za swoją pracę. Jeśli łup jest zbyt mały, a wypłata zbyt duża, to kapitan będzie musiał dopłacić z własnych pieniędzy.
Gracz, który ma najwięcej pieniędzy na końcu gry, wygrywa.

Rój - jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.
Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.

Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.

Rój został uznany przez MENSA za najlepszą grę umysłową 2006 roku!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Konkursy / Archiwum kSKG1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin