Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klaryfikacja zasad
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kroko
Adept


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:52, 20 Kwi 2013    Temat postu:

W czasie dzisiejszej walki apriori vs elRoj pojawiła się kwestia dwóch Dancing Scimitar u Forcemastera. Otóż nie można mieć rzuconych jednocześnie dwóch Dancing Scimitarów. Mimo że mają trait autonomus i nie zabierają slotu na broń to nadal przyczepione są do maga, a wg zasad nie można mieć dwóch przedmiotów o takiej samej nazwie przyczepionych do jednej postaci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 9:21, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Prawda - zapomniana zasada - zmiana paringów więc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:47, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Battle fury daje pełne bonusy do drugiego ataku:

Example:
A creature with Melee +2 has Battle Fury cast on him, then the creature makes an attack. The Battle Fury attack counts as a separate attack action because the Battle Fury spell says to make an additional quick action attack, so the player would get to apply the Melee +2 to the extra Battle Fury attack as well.

Cytat z FAQ strona 2/3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:46, 20 Lip 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:52, 02 Mar 2014    Temat postu:

Initiative
If you win the initiative roll on the first round of the game, you may choose to allow the other player to have the initiative first.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
apriori
Sympatyk


Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:03, 02 Mar 2014    Temat postu:

Klaryfikacja zdolności:
Forcemaster
Like other defenses, use of her Deflect ability is optional.
Her Force Pull ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify. It's subtype is Force, and that will trigger any applicable cards, like Force Ring.

Priestess
Her Restore ability is not limited to once per round. For example, if she uses Restore’s quick spell ability to remove a single condition marker, she could cast it twice per round using both her normal action and quickcast action. Her Restore ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify

Warlord
The set of creatures that Battle Orders affects is determined when the spell resolves. It does not change if creatures are summoned or moved later in the round. His Battle Orders ability is an untyped spell. This means it will not trigger anything that looks for specific spell types, like Nullify. It's subtype is Command, and that will trigger any applicable cards, like Ring of Command.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin