Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gry komputerowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Karczma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:06, 11 Paź 2009    Temat postu:

Wątek fabularny Blood Magic 2 ponownie „napędzany” jest osobą demonicznego Modo, którego już dwa razy przyszło wysłać nam w zaświaty. Aby nie dopuścić do ponownego odrodzenia się Modo bądź też jego kultu, Książęta Rubikonu postanowili wyjąć spod prawa każdą, bez wyjątku, religię.

Sława to jest to. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 0:37, 13 Lis 2009    Temat postu:

Dragon Age - spojrzenie pierwsze

1 Instalacja - duża ( 20 GB) i długa - troszkę męczy.

2 Pierwsze wrażenia - grafika słabo, kostiumy słabo, scenografia ujdzie

3 Pierwsze godziny gry - cholera niby takie sobie a wciąga.

4 Werdyk wstępny - było warto nabyć.

Dalsze informacje już wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 1:14, 13 Lis 2009    Temat postu:

Ta ja może powiem od siebie tyle :

Gra zajeła mi 54 godziny do skończenia Very Happy
A nie ukończyłem jej na 100%(79~~) tak więc prawdziwa spora doza zabawy.

Mi osobiście wszystkiego typu kostium się podobają. W końcu "Długi miecz" to nie ledwie nożyk w rękach bohatera(Drakensang). Fajny system walki ala Baldur.
Poziom trudności bardzo fajny - gra jest wymagająca nawet na Normal.
Fabuła co prawda typowa - uratuj świat - ale w oprawie na tyle ciekawej żeby zabijać potworki ''Co będzie dalej?"


Do czego mógłbym się przyczepić ?
- Po dłuższym czasie walka zaczyna być lekko monotona po prostu ciągle to samo.
- Wyższość jednych klas na drugimi. (niestety mocno zauważalna)
- Mało irytujące ale zawsze - bugi. Raz czy dwa zdążyło się rzucanie kuli ognia przez ścianę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 16:49, 13 Lis 2009    Temat postu:

No i wiemy czemu nie masz czasu Naurlasie Smile

Studia - będzie tu zamylał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 16:54, 13 Lis 2009    Temat postu:

No przecież na informatyce grałem Very Happy

A tak poważnie - gram zazwyczaj wieczorami gdy już nic innego nie jestem w stanie robić Very Happy
Tak 21-01 powiedzmy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Pią 17:58, 13 Lis 2009    Temat postu:

no ja na Dragon Age ostrzyłem zęby ale nie wiedziałem czy warto. mam pytanie. czy tak jak powiedzieli twórcy walka z dużymi przeciwnikami nie opiera się jedynie na klepaniu go z powierzchni ziemi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothomog
Sympatyk


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:44, 14 Lis 2009    Temat postu:

Nie jest dosyć podobna do tej z Baldurs Gate tylko trochę unowocześniona (podobno)

A tak widziałem jakieś top 5 wcześniej to wymienię moje:
Medieval II i Empire Total War
Fallout II
C&C Red Alert II
CoD 4 i 5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damianek4
Nowicjusz


Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 22:12, 21 Lis 2009    Temat postu:

My 7 Top

-CS (obojętnie która część)
-Painkiller (wszystkie część)
-Age of Empires III (kto ma pożyczyć dodatek to proszę pisać)
-Diablo II
-Heroes of Might and Magic V Collector Edition
-Bard's Tale
-Sims 2 (wszystkie dodatki do Sims 2 Podróże)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 23:23, 24 Lis 2009    Temat postu:

A ja właśnie tnę (całkiem dosłownie) w Cywilizacji.
Dzisiaj poszła pierwsza atomówka... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 17:19, 02 Mar 2010    Temat postu:

Napoleon: Total War - polecam, wreszcie spełnili moje życzenia i dodali opcje których brakowało w Empire Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 15:09, 16 Mar 2010    Temat postu:

Niestety Napoleon ma jedną wadę - za prosty, przykład - kampania 1805 -1812 skończona w 1806 roku Sad

Ale i tak warto Smile

A dla tych co jeszcze nie grali CD Action wypuściło właśnie nielada gratkę wraz z czasopismem:
Drakensang PL i Blacksite Area 51 PL

Szczególnie tą pierwszą polecam fanom RPG. Smile

Kto nie grał biegiem do kiosku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SZKOCKI
Rubikon


Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/Kraków

PostWysłany: Wto 15:47, 16 Mar 2010    Temat postu:

elRojo napisał:
Niestety Napoleon ma jedną wadę - za prosty, przykład - kampania 1805 -1812 skończona w 1806 roku Sad



a ja i tak kupię Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:14, 16 Mar 2010    Temat postu:

Gra jest fajna ale przy okazja wyszła mi kolejna ciekawe sprawa.
Jak się ma śmiertelność pod ostrzałem z artylerii z tego okresu ?

Przykład statystyczny z gry. 4 działa 6 funtowe strzelają w czworobok. 2 trafiają centralnie ( kula przelatuje i przewraca znaczną część czworoboku)
2 pudłują.

Wynik : 2 na 120 zabitych.

To tak działało ?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Pią 0:38, 09 Lip 2010    Temat postu:

różnice pomiędzy Disciples III: Odrodzenie a pozostałymi tytułami sagi

mapa:
-zmniejszona mapa
-brak dróg wodnych
-więcej "znajdziek" i innych cudacznych dopałek
-surowce i mana w postaci wymiernej i wydobywczej
-zamiast rózgarzy przy ważniejszych kopalniach są ustawiane takie dziwadła a'la punkt dowodzenia z Warhammer 40k: DoW, zajęcie takiego cosika zmienia teren na nasz, takie cudo jest strzeżone przez stacjonarnego, dość silnego strażnika

bohaterowie:
-wywalono rózgarzy
-złodziej jest teraz takim samym bohaterem jak mag, wojownik czy łotr
-każdy z bohaterów jest w pełni konfigurowalny, począwszy od statystyk, a skończywszy na ekwipunku
-każda z ras ma w sumie 4 "zwykłych" herosów i jednego kampanijnego
-każdy z bohaterów, poza wspomnianymi statystykami, ma swoje własne unikatowe drzewko rozwoju, które zastąpiło system umiejętności

gospodarka
-dodano nowy surowiec: kamienie, które można zdobyć tylko przez zdobywanie na mapie przygody, lub z kopalni
-każde miasto posiada sklepik z niskopoziomowymi artefaktami, gdzie można kupić jak i sprzedać
-jednostki są o wiele droższe przy zakupie

walka i oddziały
-górny limit jednostek dołączanych do bohatera może wynieść 7 + on sam
-każda z jednostek jest uznawana za jedno heksową, bez względu na rozmiar
-dodano umiejętności aktywne
-walka nie jest już statycznym klikaniem, jednostki mogą się poruszać i atakować na zasadzie podobnej do tej z King's Bounty
-dodano nowy rodzaj ataku: atak obszarowy, który działa na jednostkę i wszystkie jednostki na przyległych heksach
-drastycznie zwiększono ilość punktów życia jednostkom
-dodano szereg cech wpływających na grywalność jednostki
-nareszcie poszczególne rasy różnią się od siebie czymś więcej niż ilością punktów życia, atakiem i teksturą
-w większości przypadków zrezygnowano z umiejętności pasywnych
-w każdej chwili dostępny jest plecak bohatera, razem ze wszystkim co może użyć. dzięki temu możemy używać mikstur w zależności od sytuacji na polu bitwy
-zmieniony system inicjatywy. dzięki temu już nie można zbudować uniwersalnej armii na jednym, góra 2 typach jednostek

magia
-w drugiej odsłonie apostołów można rzucić jeden (dwa w przypadku lorda czarodzieja) czary na turę. w III jest podobne ograniczenie, lecz w dwójce można było rzucić każdy czar w ten sposób (czytaj, rzucić 5 albo 6 czarów na turę, każdy 1 raz), zaś trzecia odsłona umożliwia rzucenie jednego (2 w przypadku lorda magów) czaru na turę ze wszystkich możliwych. Żegnaj spamie czarów
-nowy rodzaj przedmiotu: runa. jest to jednorazowy czar który można rzucić w trakcie walki. nie ma ograniczeń poza ilością owych w naszym plecaku

zmian jest na tyle dużo, że w zasadzie do ze starymi Disciplesami ten programik łączy się tytułem i klimatem\światem. reszta została mocno przerobiona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Karczma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin