Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyjaśnienia kart Veto.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 6:54, 16 Paź 2009    Temat postu: Wyjaśnienia kart Veto.

Tekst Najjaśniejszej Rzeczpospolitej
Musisz mieć w kredensie minimum 63 karty. Nie możesz ogłosić wolnej elekcji. Przed dobraniem pierwszego dworu przeszuka swój kredens i wystaw z niego kartę ziemi oraz odział na tej ziemi nie płacąc zaniego Lafy. Kiedy kontrolujesz 5 ziem lub wygrasz 5 bitew wygrywasz grę.

No więc jest klarownie wyszukać jedną ziemie i odział na niej za friko.
np . Wyszukuję MAZOWSZE i na nim JANCZARÓW.

Tekst Mazowsza :
Wystawiając tę kartę możesz przeszukać swój kredens i wystawić z niego kartę ziemi której nie ma w grze.

Tym sposobem mam 2 ziemie + odział na 1.

Mam nadzieję, że to wszystko wyjaśnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dandi
Nowicjusz


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:35, 19 Lis 2009    Temat postu:

Mam pytanko co do karty Samotrzeć. Tekst karty:

R w trakcie pojedynku. Nie można w nim zagrywać żadnych kart.

Rozumiem, że dotyczy to również dołączonych do postaci sztychów? A jak wygląda sprawa z moderunkami i ripostami wynikającymi z zasad na kartach np. zaznaczenie Niewiasty = +1 do szabli dla pojedynkującego się towarzysza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Czw 13:44, 19 Lis 2009    Temat postu:

jeśli mnie pamięć nie myli to reakcje typu zaznacz aby dodać +x szabli można zagrać nawet jeśli został rzucony Samotrzeć (o ile takie karty są już w grze...) aczkowiek mogę się mylić, a co do sztychów pod postacią to je trzeba zagrać (bo podłożenie się temu nie równa i służy jeno do schodzenia z ręki i mielenia decku że tak powiem)

moje pytanie: strategia Jasyr: na karcie napisane jest gdy przeciwnik odrzuca postać w jakikolwiek sposób połóż tu znacznik, jak masz 7 to wygrałeś to znaczy że wysadzenie kamieńca daje nam tak naprawdę pewne zwycięstwo przy odpowiednim szczęściu już w turze? Jeśli tak to trochę z tą strategią przegięli (nawet jak na okazyjkę)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zawisza dnia Pią 3:16, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin