Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mage Wars i Gen Con

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kroko
Adept


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:57, 19 Sie 2013    Temat postu: Mage Wars i Gen Con

W ostatnich dniach w USA miał miejsce Gen Con, na którym jak że by inaczej pojawiło się stanowisko Mage Wars. Przeglądając internet znalazłem taki o to link https://www.youtube.com/watch?v=y4vV_6JmyBk

Oglądając materiał można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy na temat oczekiwanego przez nas wszystkich dodatku, i jednej nieco mniej radosnej wieści. Okazuje się że na dodatek poczekamy do października. A na premierę polską pewnie i do połowy listopada niestety. Po resztę informacji odsyłam do filmiku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kroko
Adept


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 12:24, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Pozwolę sobie napisać post pod postem ponieważ pojawiło się nowe info na temat nadchodzącego i wyczekiwanego przez nas wszystkich dodatku jakim jest Druid vs. Necromancer. Na początek dwa nowe spojlery które część mogła już widzieć:


Resilient - This object is incredibly resistant to damage. This object ignores all non-critical damage from Attacks. Direct damage, and attack effects, occurs normally.
Lumbering - This creature is slow and/or clumsy. It may only take one move action during its Action Phase. If this creature gains the Fast trait, it cancels out both traits.


Corrode - Corrode is an acid condition. For each Corrode condition marker on an object, it receives Armor -1. Objects can never have Corrode markers on them, which would reduce their armor to below zero. Extra markers are destroyed. If an object with zero armor would gain a Corrode condition marker, each marker it would receive instead becomes one point of direct acid damage. Incorporeal objects are immune to Corrode.

Nowe księgi:


I kilka nowych kart:



A także zawartość dodatku:
 2 NEW Mages: Druid and Necromancer
 2 Mage Cards + 2 Mage Ability Cards
 2 Beautiful Spellbooks: Treebark and Zombieskin
 216 Spell Cards
 60 Different Spells, 56 are BRAND NEW!
 31 Punch Markers (with NEW conditions!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:21, 05 Lis 2013    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=TxyXcCcxq44

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwik
Sympatyk


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:25, 02 Mar 2014    Temat postu:

Lista wszystkich promek ze zdjęciami.

[link widoczny dla zalogowanych] (po zalogowaniu mozna powiekszac zdjecia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Turnieje, Pokazy, Prezentacje, Kampanie, Rozgrywki / Mage Wars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin