Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania w Albionie - Liga WFB

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lindal
Sympatyk


Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:23, 01 Sty 2009    Temat postu: Kampania w Albionie - Liga WFB

Kampania Albion

- Opłata za udział 10zł
- Zapisy w Cytadeli oraz na forum Animosity.
- Liga trwa od 5 stycznia do 24 lutego włącznie. Uroczyste wręcznie nagród 25 lutego 2009.
- Gry rozgrywanym w Cytadeli, a wyniki kryształki i małe punkty) podajemy MJR.
- Kampania rozgrywana jest systemem szwajcarskim, czyli najlepszy z najlepszym.
- Każda kolejka trwa 10 dni. W przypadku nie rozegrania bitwy nikt nie dostaje kryształku. Chyba, że jedna z osób potwierdzi, że nie mogła zagrać wówczas oddaje walkowera.
- Nagrody za pierwsze trzy miejsca (kryształki, a w dalszej kolejności MP)
- Format 1500 pkt.
- Rozpiski tajne.
- Niedozwoleni są specjalni bohaterowie,
- Można korzystać z DoW za wyjątkiem armat.
- Kislev i Lustria dozwolone.
- Punktacja bitew wg progu, co 200pkt.
- Na każdym stole muszą znajdować się minimum 2x las, 2x górka, 3 teren związany ze scenariuszem. Tereny scatterowane.
- 5 rund. Celem każdej armii jest zdobycie sekretnego skarbu mieszczącego się w samym sercu wysp. Za każdą wygraną bitwę gracz uzyskuje jeden „kryształ mocy”. Oprócz wygranych bitew gracze będą mogli zdobywać kryształki na różne inne sposoby. Zwycięzcą kampanii zostaje osoba, która zgromadzi jak najwięcej kryształków!

- Scenariusze (W każdej rundzie kolejny):
1. Magiczne Bagna 05-14.01.2009
- Pitched Battla (2x las, 2x górka, 2x bagno)
- Na stole znajdują się dwa bagna. Każda jednostka, która wejdzie na teren bagna może (ale nie musi) spróbować poszukać kryształku. Na koniec fazy ruchu niezwiązana walką jednostka rzuca k6 (na jedynce jednostka utonęła, na szóstce znalazła kryształek!). Jest tylko jeden kryształek na całą bitwę. Regiment/bohater, który znalazł kryształek musi dotrwać do końca bitwy. Kryształek traktowany jest jako sztandar.

2. Światynia Xatlopeza 15 -25.01.2009
- Pitched battle (2x las, 2x górka, domek)
- Na jednej ze stref rozstawienia mieści się świątynia (makieta domku). Gracz zajmujący tą strefę na początku bitwy traktowany jest jako obrońca [jeden z jego oddziałów zajmuje świątynie-domek). Atakujący musi zająć świątynie. Za utrzymanie/zdobycie świątyni dodatkowe 200pkt na koniec bitwy.
- Na koniec bitwy generał kontrolujący świątynie może splądrować świątynię (rzut k6; na 1-2 w następnej bitwie generał nie może dawać swoje LD żołnierzom, 3-4 nie ma efektu, 5 - zyskuje poziom magii i jeden losowy czar do końca kampanii, 6 – kryształek)

3. Zakazane lasy 26.01-04.02.2009
- Pitched battle (2x las, 2x górka, impassable terrain)
- Każda jednostka, która wejdzie do lasu na koniec swojego ruchu podlega mocy magicznej bramy pradawnych! (rzut k6; na 1 oddział wyteleportował się z bitwy do pałacu Karla Franza [zdejmujemy regiment ze stołu, ale przeciwnik nie ma za niego punktów]; na 2 nasz przeciwnik wskazuje miejsce na polu bitwy gdzie teleportował się nasz oddział, 3 – No effect, 4 – 5 teleport do innego lasu, na 6 – kryształek!). Jest tylko jeden kryształek na całą bitwę. Regiment/bohater, który znalazł kryształek musi dotrwać do końca bitwy. Kryształek traktowany jest jako sztandar.

4. Ruiny Miasta Pradawnych 05-14.02.2009
-Pitched battla (2x las, 2x górka, ruiny)
- Na środku stołu znajdują się ruiny(odp. Makieta). Jednostka, która znajduje się w 6 calach od ruiny o US 5 lub większym i nie ucieka, kontroluje ruiny. Na koniec bitwy gracz kontrolujący ruiny dostaje dodatkowe 100pkt.
- Na koniec bitwy każdy z bohaterów, który przeżył bitwę może samotnie udać się na poszukiwanie kryształka do ruin miasta. Rzuć k6 za każdego bohatera.
1. Demoniczny pakt (Oddaj rozpoczęcie i stronę w następnej bitwie w zamian za podwyższenie cechy bazowej swojego bohatera)
2. Złodziej (okradziono Cię z jednego kryształku – efekt można rzucić tylko raz)
3. Pojedynek. Bohater, który pokona Pit Fightera otrzyma +1 do WS&BS w nadchodzącej bitwie, jeżeli przegra -1T. O tym kto rozpoczyna pojedynek decyduje rzut k6
Staty Pit Fightera
WS4 S4 T4 W2 A3 LD9
Ekwipunek: H. Armour, shield, g. weapon, morning star. [O wyborze sprzętu decyduje przeciwnik]
4. Królicza łapka (raz na grę twój bohater będzie mógł przerzucić jedną kostkę dot. jego)
5. Mapa (W nadchodzącej bitwie dostaniesz +1 do rozpoczęcia)
6. Kryształek (można zdobyć tylko jeden)



5. Jaskinia Umarłych 15-24.02.2009
- Pitched battla (2x las, 2x górka, jeziorko)
- Każda ze stron przed bitwą przeszukała jaskinie i uzyskała kryształek. Na rozpisce w tajemnicy zapisujemy, który z naszych oddziałów (nie może nim być scout, tunneling, monster). Regiment, który trzyma kryształek musi dotrwać do końca bitwy. Kryształek traktowany jest jako sztandar. A zatem może zostać odbity i daje bonus do CR (jeżeli skorzystamy z bonusa musimy powiadomić przeciwnika o kryształku)!
Po tej bitwie można uzyskać nawet dwa kryształki.




- W każdej bitwie obowiązuje generator pogody:
1. Mgła (-1 do hita dla strzelaczy)
2. Magiczna burza (parzyste +1 do casta, nieparzyste -1 do casta)
3. Porywiste wiatry (odejmij k6 od lotu każdej jednostki lub bohatera)
4. Śnieg (Każda jednostka kawaleryjska lub rydwany, które chcą się ruszyć muszą rzucić k6, na jedynce oddział nie maszeruje i rusza się z połową ruchu)
5. Upały (Każda jednostka piechoty, która chce się ruszyć musi rzucić k6, na jedynce oddział nie może maszerować)
6. Letnia pogoda (No Effect)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin