Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej WFB z Animosity

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lindal
Sympatyk


Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:29, 18 Paź 2008    Temat postu: Turniej WFB z Animosity

TURNIEJ WFB Ancient grudge


• Ranga turnieju: Lokalny
• Czas i miejsce: 25 Października 2008. ul. Bogusława X 17 SZCZECIN

• Format turnieju: 1350pkt
- Liczba miejsc ograniczona max 16 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń. Na forum proszę wstępnie zgłaszać swój udział. Wysłanie rozpiski potwierdza udział

• Stoły i makiety: Gramy na stołach 48x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego.

• Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na [link widoczny dla zalogowanych] do 27.09.2008r włącznie. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz [link widoczny dla zalogowanych] Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
• Opłata: 10zł dla członków Animosity, 15zł dla pozostałych.

• Sędzia:
Sędzia Główny – Łukasz „Lucas” Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; [link widoczny dla zalogowanych])

• Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) -
• Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
• Ilość bitew: Gramy 4 bitwy, każda 6 tur

9:00 - 09:25 Zapisy


• Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Zielone ścierwo
Druga Artefakt Bogów
Trzecia Kopalnie Grungniego
Czwarta Bugman Ale!!




Zielone ścierwo

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każda armia na stole ma hate'a do zielonoskórych. Krasnoludy posiadają hate'a do każdej złej armii (chaos, skaven, VC). Za zabicie wrogiego generała bonus 100 małych punktów. Za wyczyszczenie stołu (kompletne zniszczenie armii wroga) gracz dostaje jeden dodatkowy duży punkt!



Artefakt Bogów

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Przed bitwą każdy z graczy może wymienić jeden z przedmiotów jednego ze swoich bohaterów na runiczny przedmiot (złożony zgodnie z zasadami tworzenia runów). Przedmiot ten może mieć dowolną wartość i przekraczać limit punktowy magicznych przedmiotów dla bohatera! Aczkolwiek... strata tego przedmiotu (zabity, uciekający bohater na koniec bitwy) oznacza dodatkowe 300pkt dla przeciwnika.
Krasnoludy w tym scenariuszy traktują wszystkie swoje runy jak zwykłe, a nie mistrzowskie.
- Nie można jednak brać runicznego sztandaru jeżeli nasza armia nie ma BSB.



Kopalnie Grungniego

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Przed bitwą możemy wybrać trzy jednostki naszej piechoty do wykorzystania krasnoludzkich tuneli w nadchodzącej bitwie (zapisujemy które to oddziały na kartce). Oddziały te zyskują zdolność krasnoludzkich minersów z pewnymi wyjątkami:
- oddział piechoty wychodzi z dowolnej krawędzi od drugiej tury na 5+. W kolejnych turach na 4+, 3+, 2+... Oddział, który wyszedł z krawędzi nie może szarżować, ani maszerować. Jeżeli nie uda mu się wyjść do końca bitwy przeciwnik nie ma za niego punktów.
- Jeżeli przy wychodzeniu wypadnie 1 na kostce oddział zginął od zawalenia tunelu.
- Do oddziałów można dołączać bohaterów... na własne ryzyko.




Bugmans Ale

Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Mądry generał wie, że morale żołnierzy jest istotną sprawą przed bitwą. Przed grą każdy z graczy rzuca na ilość (k6) baryłek najszlachetniejszego trunku na świecie Bugmans ALE!! Ilość beczek piwa może być rozdysponowana między oddziałami. Przez rozpoczęciem rozgrywki rzucamy na efekt. Minimum jedna baryłka musi być przeznaczona dla generała.

Efekt Bugmansa:
1. Głupota, -1 MV.
2. Jednostka, bohater może zawsze maszerować.
3. Odporność na psychologię.
4. Przerzut każdego testu złamania
5. Upartość (stubborn)
6. +1 do wytrzymałości
*Krasnoludy mają k6+1 baryłek i ignorują pierwszy efekt tabelki.



Pozostałe scenariusze już jutro;)

REGULAMIN:

1. (v.2.13) (ze zmianami i uaktualnieniami organizatora):
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop (z wyjątkiem tych obśmianych i określonych jako durnowate, a zatem skorygowanych przez LS)
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [link widoczny dla zalogowanych] chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera [link widoczny dla zalogowanych]
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach. Wyjątek armaty DoW. [link widoczny dla zalogowanych]
× dozwolone jednostki Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 [link widoczny dla zalogowanych]
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× niedozwolone Errantry War, Horda Archaona i Klan Eshin ze Storm of Chaos
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni [link widoczny dla zalogowanych] ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone [link widoczny dla zalogowanych]
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone [link widoczny dla zalogowanych]
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone [link widoczny dla zalogowanych] ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona [link widoczny dla zalogowanych]
× The Cult of Ulric dozwolone [link widoczny dla zalogowanych] z uwzględnieniem zasad 7 edycji armii Imperium (Białe Wilki Ulryka)
× Bone Giant dozwolony [link widoczny dla zalogowanych]
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone [link widoczny dla zalogowanych]
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW [link widoczny dla zalogowanych]
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!!!!!

3. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- Brak możliwości wystawiania Proxów
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.

4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6, niekonienicznie według zasady 4+


6. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje i nie pomogą wyjaśnienia typu – „wszyscy o tym wiedzą, tylko ty robisz problemy”; (miejsce w Lidze niczego nie dowodzi!)
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miarki pod groźbą przyznania punktów ujemnych)



Więcej informacji pod linkiem
[link widoczny dla zalogowanych]

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHĘTNYCH! Very Happy


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Wieści Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin