Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady domowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 10:12, 14 Maj 2009    Temat postu:

Jestem po prostu przeciw modyfikacją bo Veto i tak czasami ma problemy z przejrzystością zasad.

Np. z pozoru fajne blefowanie sztychów służy głównie do zrzucania ręki.

Sądzę że z elektem będzie jedna słuszna strategia - gra radziwiłów na ich karcie frakcji pozwalającej wystawić 2 elektów + jakieś zamki , pomocne dłonie + inne rzeczy do wyciągania elektów. Jak nic w 2 rundzie elekcja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:10, 15 Maj 2009    Temat postu:

A pomysły kart zgłaszać można? Fajnie by było jakby przy wydawaniu nowego dodatku zrobili jakiś konkurs na "własne" karty do weto. Raczej się nie spotkałem jeszcze z karcianką którą mogliby współtworzyć sami gracze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Costa
Sympatyk


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Penumbra

PostWysłany: Pią 8:58, 15 Maj 2009    Temat postu:

Ludzie.

Nauczcie się grać na tych zasadach które już są a nie wymyślacie nowe... nie obryliśmy się jeszcze na tyle żeby jeździć po turniejach a wy już kombinujecie nowe zasady/karty... może w ogóle zróbmy "Pojedynki pana W." i twórzmy tylko i wyłącznie deki na sztychach i reakcjach pojedynkowych???
Będzie szybka i bezbolesna gra.
Albo WildPlainsBatlle... i bijmy się kartami oddziałów tylko....

W wiele karcianek graliśmy bez potrzeby House rulesów i tu też nie widzę takiego zapotrzebowania... chyba że w końcu zagramy w elekcję totalną... na 4+ graczy :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 10:38, 15 Maj 2009    Temat postu:

@Ragnar

Pomysły na karty można zgłaszać - przekaże je dalej.
Ew. na forum wydawnictwa jest dział który się tym zajmuje.

Tak więc można współtworzyć Veto! : )


@Costa

Dokładnie. Też nie widzę potrzeby modyfikacji zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elRojo
Administrator


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 3634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:12, 15 Maj 2009    Temat postu:

Jak Costa i Naurlas zabili temat Smile

A ja się z Panami nie zgodze z prostej przyczyny - nie ma gier idealnych, ja przynajmniej na taką nie trafiłem, Veto także taką grą nie jest. Ponadto tworzenie nowych zasad i dyskutowanie nad nimi jest procesem twórczym pobudzajacym szare komórki uśpione papką medialna jaką serwuje nam świat codzienney Smile

A propo zasad nikt się nie wypowiedział na temat dwóch dworów i dobierania z obydwu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 12:23, 15 Maj 2009    Temat postu:

No to już się wypowiadam : P

Ten pomysł ale legenda jest całkiem ok. "Trochę" urozmaiciłby grę.
Nie mniej trzeba by go testować milion razy ( czy któraś frakcje nie ma wyraźnej przewagi mając tak zrobiony deck)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Costa
Sympatyk


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Penumbra

PostWysłany: Pią 13:45, 15 Maj 2009    Temat postu:

Dwa dwory: jeden - akcyjny, drugi - materialny... w sumie pomysł niezły tylko trzeba by rozwiązać w jakiś sposób dobieranie... w legendzie jest na to dość jasno okreslona metoda i podiał tury... w Veto! tego brak :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zawisza
Geniusz


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Szafy

PostWysłany: Pią 14:41, 15 Maj 2009    Temat postu:

ale to można zawsze przetestować... bo co jest lepszego niż wyciąganie brudów w praniu? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Costa
Sympatyk


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Penumbra

PostWysłany: Pią 15:44, 15 Maj 2009    Temat postu:

Zawisza napisał:
bo co jest lepszego niż wyciąganie brudów w praniu? Razz


na usta ciśnie mi się przynajmniej kilkanaście tysięcy opcji ale jakoś się powstrzymam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FaZZy
Sympatyk


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: :(

PostWysłany: Pią 22:37, 15 Maj 2009    Temat postu:

W kwesti 2 deków nie tylko legęda miała taką rozgrywke wcześniej cośtakiego było w "Diunie" dek Landsraad i Choam więć wrazie co służę pomocą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Naurlas
Geniusz


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 23:19, 15 Maj 2009    Temat postu:

Trzeba by zbalansować jakoś dociąg kart. Żeby nie było że gracz ma 2 decki ale potrzebny do zwycięstwa jest mu raptem 1 i tylko z niego dociąga.

Moja propozycja :


Na starcie gry dociąg po 3 karty z każdego decku + 1 do wyboru.

Nie wiem jednak jak rozstrzygnąć kwestię dociągu potem w trakcie gry .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Nasze Gry - zagraj z nami!! / Veto w Szczecinie / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin