Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna www.stgwrubikon.fora.pl
Szczecińskie Towarzystwo Gier Wszelakich Rubikon
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mam pomysł na ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ragnar
Biegły


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 10:45, 19 Sty 2009    Temat postu: Mam pomysł na ...

Ile razy maiłeś wspaniały pomysł. Na artefakt, na kampanię na BN. Ile razy ci tych pomysłów brakowało - sesja tuż tuż a ty musisz coś naprędce wykombinować. Właśnie po to jest ten temat - aby zapisywać tu rożne pomysły. Po prostu jeżeli masz na coś pomysł wpisz go tu - może być to np. modyfikacja zasad czy przygoda. A kiedy będziesz potrzebował pomysłów - po prostu spojrzysz na ten temat i znajdziesz (bądź zmodyfikujesz sam) coś pasującego do twojej kampanii. A teraz moje pomysły
Artefakty
Maska Teophiusa - maska ta została wykonana na zamówienie Teophiusa, króla oszustów i najsłynniejszego aktora w Cesarstwie. Maska może być używana na wiele sposobów - niezałożona może (przez mentalną więź z użytkownikiem) imitować odgłosy lub głosy różnych osób (pod warunkiem że użytkownik zna dane odgłosy/głosy). Założona ma wpływ na całego użytkownika - stapia się z twarzą i tylko użytkownik może ją zdjąć. Upiększa ona noszącego -odmładza, zmienia wyraz twarzy na bardziej przyjazny itp. Poza tym użytkownik może "zamienić się" w inną postać - pod warunkiem że zna ją i pamięta jak wygląda (może też zamienić się w całkiem przeciętnego przedstawiciela/elkę danej rasy). Maska zmienia jedynie powierzchowność - postać może więc mieć muskuły barbarzyńcy ale nie zyska jego siły, może wyglądać jak elf ale nie zyskała zdolności tej rasy. Powiadają że maska ma tylko jedną wadę - jeżeli jej właściciel stanie nagi niczym prawda jej czar pryska. Jeden z kupców wykorzystał tą słabość przeciw ostatniemu posiadaczowi maski - wynajął sieć informatorów w domach rozpusty i wynajmując kurtyzany - zabójców. Niestety kurtyzana która miła wykonać wyrok i zanieść maskę kupcowi - prawdopodobnie omamiona jej mocą - uciekła wraz z nią od tej pory słuch po niej zaginął
Szarfa Ibn Rahida - Ibn Rahid, pierwszy wezyr na dworze sułtana nieustannie spiskował nad pozbawieniem tronu władcy. Kazał nadwornemu magowi wykonać tą szarfę, który miała mu posłużyć do zamachu na sułtana. Ma ona tą właściwość - zresztą jak wiele magicznych przedmiotów - że można do niej chować nieskończenie wiele przedmiotów (oczywiście takich które mieszczą się w szarfie). Od pospolitych przedmiotów różni ją jedna właściwość - jeżeli oba końce szafy nie są połączone przedmiotów nie da się wyjąć, a szarfa staje się zwyczajnym elementem odzienia. To samo tyczy się zniszczeń - przeciętą szarfę wystarczy zszyć lub po prostu związać na supeł i odzyskuje swe magiczne właściwości. Pomimo iż szarfa pozwoliła Ibn - Rahidowi przejść przejść pod czujnym okiem sułtańskiej straży, zapomniał o zaklęciach ochronnych osobistych komnat sułtana. Rozproszyły one tymczasowo magię szarfy a wysuwający się miecz przebił Ibn - Rahida na wylot. Nie wiadomo co sułtan zrobił z szarfą.
Pomysł do Neuroshimy - "oszukać przeznaczenie"
Jeżeli gracze zażywają Tornado, niech pewnego dnia zjawi się u nich tajemniczy kupiec i zaoferuje im po działce narkotyku. Po niższych cenach - a może nawet za darmo. Efekt "podróży" zawsze jest ten - opisz pomieszczenie w którym gracie, graczy itd. Po prostu przeniosło ich do przedwojennego świata na sesję RPG. Prowadź jakiś kawałek oderwany od gry a wszelkie pytania "co było wcześniej" odpowiadaj "że nie będzie wam wszystkiego przypominał". Podróż kończy się b.szybko - gracze zdążą zapamiętać jedynie kawałek przygody w której uczestniczyli. I teraz zaczynie się jazda... Teraz umieść jakieś zdarzenie z "tamtej" sesji w rozgrywanej przygodzie. Dokładnie tak jak było. Niech po tym fragmencie znowu zjawi się tajemniczy handlarz i zaoferuję kolejną dawkę - kolejna sesja itd. Kiedy gracze zaczną się interesować zafunduj im fazę drugą - mniej przyjemne "sesje" po tornado. Opisz ich tortury i np. paskudną śmierć. Co zrobią gracze? Odnajdą tajemniczego handlarza? I czy zdołają Oszukać Przeznaczenie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ragnar dnia Pon 11:54, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.stgwrubikon.fora.pl Strona Główna -> Porady i Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin